Volla stopt steeds

misschien kan ik beter mijn vraag bij support neerleggen, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die na de laatste updates van (ik dacht beide) Android en YOS problemen hebben met de smartphone.
Ik kan eigenlijk niet zoveel meer met mijn toestel, krijg de melding ‘Volla stopt steeds’ met de optie app info bekijken of app sluiten.

Instellingen kunnen wel bekeken en aangepast, maar zodra ik op de springplank, knippert alles als een flipperkast.

Opnieuw opstarten werkt niet, ik heb wel onder ontwikkelaarsopties en logniveau spoor fouten op aangezet en een knop bugrapport in het menu gezet, maar dan houdt mijn kennis van Anroid/volla/YOS op.

Herkenbaar voor meer mensen hier? En wat zou ik kunnen doen om dit te herstellen?

de (voorlopige) oplossing was om voor het startscherm ipv Volla als standaard te wijzigen voor Trebuchet

Ik hoop voor je dat er een goede oplossing is. Ik heb het nog voor de updates ook gehad. Support heeft t wel opgepakt, maar uiteindelijk heb ik mijn telefoon terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen, en daardoor weer alles onieuw in moeten richten.

Mijn vrouw heeft het probleem nu ook, is er inmiddels al een oplossing. waarbij je niet alles terug hoeft te zetten naar fabrieks instellingen? Ik heb al veel geprobeerd, maar het blijft gebeuren op haar ownphone